Spain Richemont-Spain-Braganza-International-Meeting

Published: 20 April 2016 | by Richemont Club International

“Traditional Baking in Europe” – Braganza, Portugal

En Braganza, Portugal se reunieron durante los días 11 y 12 de Abril de 2016 una treintena de panaderos de 9 países diferentes, con el propósito de intercambiar conocimientos y aprender todos de todos.
Una excepcional experiencia.
El CRE no podía faltar, Elisabete Ferreira, Eduardo Villar, Sergio Cristobal, Carlos Mariel y Jorge Pastor allí estuvieron aportando sus conocimientos y experiencias.
La organización del evento fue perfecta, las ponencias en el Instituto Politécnico de Braganza, los talleres en la panadería Pao Gimonde.
Tanto Elsa Ramalhosa, como Elisabete Ferreira con sus equipos hicieron un trabajo enorme. Nuestras felicidades.

Related with ...: , ,

The International Richemont Club is the umbrella organisation of the national clubs. Currently 11 European clubs and the Japanese club belong to the International Richemont Club. Further countries interested in joining the IRC are on the waiting list. Richemont – the national and international training centre and service company for all of the bakery-confectionary trade – represents more than just a name and the international secretariat. The Richemont clubs live the Richemont philosophy!